جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیوند آسمانی

حوزه/ همایش "پیوند آسمانی"، «ویژه ازدواج طلاب و روحانیون جوان»، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران، در سالن همایش مدرسه علمیه قاسم بن الحسن(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تهران، همایش "پیوند آسمانی" «ویژه ازدواج طلاب و روحانیون جوان»، امروز 31 تیرماه، با حضور بیش از 250 زوج طلبه، به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران، در سالن همایش مدرسه علمیه حضرت قاسم بن الحسن(ع) برگزار شد.

 ارتقاء سطح بینش و بصیرت نسبت به سیره و سبک زندگی ائمه اطهار(ع)، هدایت افکار طلاب جوان در جهت آرمان‌های اسلام و تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ و ارزش های معنوی ازدواج در میان طلاب و الگوسازی و آرمان آفرینی با ارائه الگوهای برتر از اهداف برگزاری این همایش بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین دهنوی، کارشناس تربیتی، در این همایش با بیان اینکه صداقت و عشق مهم‌ترین عوامل ایجاد آرامش در زندگی زناشویی است، تأکید کرد: اولیاء الهی برای رسیدن به آرامش راهکارهایی ارائه کرده‌اند. خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «و جعل بینکم موده» یعنی مهم‌ترین عامل ایجاد آرامش در زندگی عشق است. عشقی که بر اساس ایمان و محبت باشد و اگر تمام امکانات زندگی فراهم باشد، ولی عشق، محبت، مودت و صمیمیت نباشد، آرامش فراهم نمی‌شود.

در این همایش همچنین حجت‌الاسلام آقارفیعی، متخصص طب اسلامی در رابطه با رژیم غذایی دینی و توجه به تغذیه سالم، توصیه هایی را به 250 زوج حاضر در همایش "پیوند آسمانی" ارائه داد.

انتهای پیام 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha