پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پیوند آسمانی

حوزه/ نخستین جلسه کارگاه آموزشی پیوند آسمانی طلاب کاشان از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام جواهریان، در نخستین کارگاه آموزشی پیوند آسمانی طلاب کاشان که در سال جاری ازدواج کرده‌اند، مهارت های زندگی را مجموعه ای از اصولی دانست که زمینه تعامل و سازگاری انسان ها را با محیط و اطرافیان مخصوصاً خانواده خویش را فراهم می سازد.

مدیر مرکز خدمات حوزه کاشان آشنایی با این مهارت ها را در برابر مشکلات و برخوردها و کنش ها منطقی مؤثر و کارساز دانست که فرد با کمک این مهارت ها، دانش و نگرش هایش به توانایی واقعی بدل می شود و از نیروهای نهفته خویش در جهت بهبودی برخوردها و معاشرت بهره می گیرد.

حجت الاسلام جواهریان با اشاره به این که مهارت افزایی صفات، ویژگی ها و استعدادهای بالقوه با تمرین به رشد و شکوفایی نزدیک و سبب سرمایه وجودی شده و می تواند با تجزیه و تحلیل، بهترین گزینه را در ادامه مسیر زندگی انتخاب کند، گفت: با تلاش و همت معاونت خدمات فرهنگی و رفاهی، همایش پیوندهای آسمانی با رویکرد مهارت افزایی ادامه دارد.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کاشان در ادامه با اشاره به این که امروز تمام دشمنان اسلام برای مقابله با اسلامی واقعی تلاش می‌کنند گفت: این کلاس ها سبب تقویت روحی، روانی و جسمانی شده تا با عنایت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بتوانیم در همه عرصه های تبلیغی و علمی و سیاسی تأثیرگذار باشیم که  نمونه آن را در دو انتخابات بزرگ و سرنوشت ساز به دست خواهیم آورد.

وی در پایان  برگزاری سه کارگاه آموزشی دیگری برای 85 زوج جوان با موضوع شناخت عاطفه زن و مرد ، مهارت‌های ارتباطی و مهارت‌های زندگی نیز خبر داد و گفت: این کارگاه ها با موضوع شناخت عاطفه زن ومرد ، مهارت های ارتباطی و مهارت های زندگی برگزار می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha