دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی، رئیس اداه تبلیغات اسلامی کاشان

حوزه/ امروز رسالت روحانیت و ائمه جماعات آگاه نمودن مردم برای انتخاب اصلح و شایسته و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالصاحب حسینی، رئیس اداه تبلیغات اسلامی کاشان، امروز در جلسه منطقه ای روحانیت غرب کاشان، در رابطه با اهم وظایف روحانیت و ائمه جماعات، اظهار داشت: در این مقطع حساس از زمان، همان گونه که در ابتدای انقلاب روحانیت پیشتاز در همه عرصه ها بودند، تداوم انقلاب نیز به عهده روحانیت اصیل و ولایتمدار می باشد.

وی ضمن تبیین موقعیت کشور خصوصا در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، تصریح کرد: برخی در نظر دارند با ورود نمایندگانی به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رابطه با آمریکا را سهل و آسان کنند.

وی با بیان اینکه رسالت روحانیت و ائمه جماعات آگاه نمودن مردم برای انتخاب اصلح و شایسته و حضور حداکثری در پای صندوق های رأی است، گفت:  قبل از انقلاب مردم ایران از عزت و اقتدار بهره مند نبودند و از خود اختیاری نداشتند و کشور به طور کامل وابسته به غرب و شرق بود، اما با پیروزی انقلاب مردم ایران عزت واقعی را به دست آوردند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: مردمی که روزگاری در همه زمینه ها وابسته بودند، امروز با خودباوری توانسته اند، پیشرفت های خوبی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش رهبری در انقلاب و نظام اسلامی، افزود: رهبری بی بدیل امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری از عوامل مهم پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی است.

وی  خاطرنشان کرد: امروز حراست از انقلاب، حضور به موقع در پای صندوق های آراء و انتخاب اصلح می باشد که امیدوارم با مشورت بزرگان، وظیفه خود را در این مقطع حساس به اسلام اداء نمائیم.

313/38

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha