یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ |۱۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 26, 2024
حجت الاسلام قندی مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم در افتتاح نمایشگاه دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران در پرتو انقلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم گفت: در حال حاضر در قم و کاشان ۳ مرکز آموزش عالی حوزوی و ۱۰ مدرسه سطح ۲ وجود دارد .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام  والمسلمین غلامرضا قندی صبح امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دهه فجر و دستاوردهای مدارس علمیه خواهران استان قم و کاشان که در مرکز آموزش عالی حوزوی معصومیه قم برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر در قم و کاشان 3 مرکز آموزش عالی حوزوی و 10 مدرسه سطح 2 وجود دارد که در حال گسترش هستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قم خاطرنشان کرد: برخی از مدارس علمیه خواهران باسابقه بالایی مشغول به فعالیت هستند و فارغ‌التحصیلان زیادی از آن‌ها وارد جامعه شده‌اند و برخی از مدارس نیز تازه تأسیس هستند که کارخود را ادامه می‌دهند.

 وی افزود: یکی از سیاست‌هایی که مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم در پیش‌گرفته، مشارکت در اجرای فعالیت عمومی با مدارس است.

 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اشاره به مدرسه علمیه آمنه گفت: مدرسه علمیه آمنه مجری برگزاری همایشی در این جهت بود و نمایشگاه دستاوردهای حوزه‌های علمیه خواهران با همکاری مدرسه عالی معصومیه برگزارشده است.

 حجت الاسلام والمسلمین قندی تصریح کرد: دهه مبارک فجر، دهه بزرگداشت انقلاب اسلامی است و امام راحل و شهدا بر گردن تمامی ما حق‌دارند و با زحمات خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و سبب شدند دین در جامعه پا بگیرد و ظلم نابود شود.

 وی در ادامه گفت: نظام اسلامی به پرچم‌داری مقام معظم رهبری و راهنمایی و هدایت‌های ایشان ادامه دارد و وظیفه‌ی ما تا زمان ظهور امام زمان(عج) حمایت از این نظام است.

 مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پایان در ارتباط با اهداف برگزاری نمایشگاه دستاوردهای حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: این نمایشگاه جهت تعامل و همکاری بیشتر بین مدارس  علمیه خواهران برپا شد تا به هم‌افزایی و مشارکت بیشتر برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha