چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دهه فجر

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برپایی ایستگاه های سیار«قرآن بخوانید،جایزه بگیرید» و برگزاری محافل انس با قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد باقر حسینی اراکی، امروز در جمع خبرنگاران، دهه فجر را دهه رهایی ملت ایران از ظلم و ستم خواند و گفت: دهه فجر بیانگر مجاهدت و از خودگذشتگی بنیانگذار انقلاب اسلامی و مردم غیور ایران اسلامی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خاطرنشان کرد: قطعأ تثبیت جایگاه انقلاب اسلامی سبب ترس و وحشت در دل دشمنان شده و همواره درصدد اجرایی کردن فتنه و نقشه ای جدید علیه انقلاب اسلامی هستند.

وی با تشریح برنامه های دهه فجر، ادامه داد: برگزاری جشن انقلاب، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، آذین بندی بقاع متبرکه و ... از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر می باشد.

حجت الاسلام حسینی اراکی با بیان اینکه از فعالان قرآنی در ایام دهه فجر تقدیر و تجلیل می شود، تصریح کرد: همایش یاوران وقف در استان برگزار شده و همچنین تجلیل و تقدیر از فعالان و پیشکسوتان قرآنی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه در ادامه افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی در 19 بقعه شاخص و برپایی ایستگاه های سیار «قرآن بخوانید،جایزه بگیرید» نیز از برنامه های دیگر ایام دهه فجر می باشد.

وی از 73 وقف جدید در سال گذشته خبر داد و عنوان داشت: به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه و همچنین با تلاش منادیان وقف و نیات واقفان نسبت به گذشته برکات وقف در استان کرمانشاه دو چندان شده است.

حجت الاسلام حسینی اراکی در پایان با اشاره به آثار و برکات وقف در جامعه اظهار داشت: ترویج سنت حسنه وقف بسیاری از مشکلات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha