پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حبیب الله موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: تجلی خدمت به مردم در تصویب و اجرای قانون نمایان می شود و باید افرادی انقلابی، متعهد، متخصص و پایبند به آرمان های امام و شهدا به مجلس راه یابند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی در حاشیه مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی انقلاب، گفت: دهه فجر انقلاب، بصیرت، رحمت، عزت و استقلال و آزادی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) و مجاهدت شهداء، بهترین الگو برای کشورهای مسلمان و مستضعفان جهان است و با نگاهی به قبل از انقلاب و حتی انقلاب های کشورهای جهان به این نتیجه می رسیم که بیداری انقلابی در خاورمیانه نشأت گرفته از انقلاب ایران است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بااشاره به برکات و ثمرات انقلاب اسلامی، بیان داشت: امروزه اگر مستضعفان جهان در برابر دیکتاتورها قد علم کرده و عرض اندام می کنند و صدای مظلومیت خود را به گوش جهانیان می رسانند، به برکت انقلاب ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خاطر نشان کرد: عزت و استقلالی که بر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حاکم است، مرهون مجاهدت امام خمینی (ره) است، لذا وظیفه داریم با همان روحیه و عزم و اراده دوران انقلاب و با شعار «الله اکبر» و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، در برابر مستکبران جهان ایستادگی کرده و پیام های انقلاب را به دنیا صادر کنیم.

وی در ادامه به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: تجلی خدمت به مردم در تصویب و اجرای قانون نمایان می شود، لذا باید افرادی انقلابی، متعهد، متخصص و پایبند به آرمان های امام و شهدا به مجلس راه یابند و با انتخابی اصلح گامی استوار در راستای عظمت هرچه بیشتر انقلاب اسلامی برداریم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، تخصص و تعهد را مسئولان را لازمه عظمت و اقتدار انقلاب خواند و افزود: باید از متخصصان بی تعهد و از متعهدان بی تخصص دوری کنید، چرا که با ورود این گونه افراد به مجلس مشکلات و آسیب هایی به انقلاب و نظام وارد خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان، انتخابات مجلس خبرگان رهبری را با بسیار اهمیت دانست و تصریح کرد: مشارکت حداکثری، جدیت و عزم بیشتر در راستای انتخاب فرزندان انقلابی و متعهد ایران اسلامی، پایه های ولایت فقیه را مستحکم تر خواهد کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha