جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه

حوزه /استاندار کرمانشاه با اشاره به این که نهضت امام(ره) با همراهی روحانیت و با پشتوانه فرهنگی به ثمر نشست، گفت: مردم با هدایت های علما و روحانیون، در صیانت از انقلاب، امید دشمنان برای نفوذ را به یأس تبدیل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، اسدالله رازانی، امروز در مراسم ایام الله دهه فجر که با حضور علما و روحانیون، مدیران، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و عموم مردم، در حسینیه شهدا کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدا، به ثمر نشستن انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت و ایثار این عزیزان دانست و گفت: با پیروزی انقلاب، معادلات جهانی بر هم خورد و  بساط ظلم و جور رژیم شاهنشاهی و سلطه بیگانگان برچیده شد.

وی با اشاره به این که نهضت و حرکت سیاسی امام(ره) با همراهی روحانیت و با پشتوانه فرهنگی به ثمر نشست، افزود: رهبری امام خمینی (ره) سبب همدلی و یکپارچگی مردم شد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

استاندار کرمانشاه به نقشه ها و توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد:  سلطه گران با استفاده از عوامل مختلف، درصدد نابودی انقلاب و تشتت عقاید مردم بر آمدند، اما خوشبختانه ارتباط رهبری نظام و مردم شفاف و روشن بوده و نقشه های سلطه گران را نقش بر آب کرده است.

وی با تاکید بر این که ملت ایران استکبارستیزی را از مکتب سیدالشهدا(ع) آموخته است، ابراز داشت: امام حسین (ع) اسارت و شهادت را پذیرفت، اما تن به ذلت در برابر مستکبران نداد و این گونه حرکت عاشورایی حضرت ماندگار شد و  ایستادگی و مقاومت ملت ایران نیز نشأت گرفته از عاشورا و مکتب سیدالشهدا (ع) می باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان، دوران هشت سال دفاع مقدس را دوران اقتدار و عظمت ایران اسلامی دانست و بیان داشت: خوشبختانه مردم با هدایت های علما و روحانیون، در عرصه صیانت از انقلاب، امید دشمنان برای نفوذ را به یأس و آرزو تبدیل کرده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha