سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسالم سید لطف الله حیات الغیب - مدرسه کمالیه خرم آباد

حوزه/ رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از اجرای ۹۰۰ برنامه بهار انقلاب با موضوعات مختلف، در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از خرم آباد، حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی، ظهر امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی استان لرستان با نماینده ولی فقیه در استان، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: با برنامه ریزی های ستاد استانی و ۱۱ستاد در شهرستان ها ۹۰۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و همایشی با در نظر گرفتن روز شمار تقویم دهه فجر، در مناطق مختلف شهری و روستایی استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ستاد استانی و ستادهای شهرستانی تمامی تمهدیدات و برنامه ریزی های خود را برای برگزاری باشکوه این جشن ها بکار گرفته اند، افزود: برگزاری پرشور و باشکوه جشن های انقلاب باید موجب بصیرت افزایی و شناخت راه امام(ره) و معرفی دستاوردهای نظام به عموم جامعه گردد.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین وظیفه در برگزاری مراسمات دهه فجر انتقال فرهنگ مقاومت و ولایتمداری به نسل جوان جامعه است، تصریح کرد: بی شک انتقال این مفاهیم و ارزش ها به نسل نوجوان و جوان جامعه می تواند آنان را در مقابل جنگ نرم و نقشه های فکری و فرهنگی دشمنان نظام مصون سازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha