پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/بسیجی مطیع رهبری و خود را بدهکار اسلام وانقلاب می داند و هدف از تشکیل پایگاه بسیج را سربازپروری برای ولایت می داند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(علیه السلام) در مراسم افتتاح پایگاه بسیج خواهران مدرسه علمیه فاطمه معصومه(سلام الله علیها) پردیسان، ضمن اشاره به آیات آخر سوره فتح، آنرا ترسیمی از انقلاب اسلامی و آدمهایی که انقلاب را بوجود آوردند و استمرار دادند، دانست و گفت :انقلاب ما نیز مانند نهالی بود که به مرور زمان آنقدر رشد کرده که پرتو آن بسیاری از کشورها را در برگرفت.

فرمانده تیپ ۸۳ در ادامه افزود: قرآن در تعریف رهبر و پیروان آن می فرماید: «اگر شما رهبر الهی نداشتید این درخت هیچ وقت رشد نمی کرد و پیروانش کسانی اند که در برابر مسلمین مهربان و در برابر کفار سازش ناپذیر و شدید هستند». وی در ادامه مصداق این آیه و تبلور واقعی آن را بسیجیانی دانست که بدون کوچکترین دلهره با صدای بلند می گویند: "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند" نه مثل برخی ها که ذلیلانه در برابر آمریکا کمر خم کرده اند و با اخم آمریکا می میرند! و در دل سودای پرواز مستقیم به آمریکا دارند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در پایان ضمن اعلام اینکه ما طلبه غیر بسیجی نداریم و بسیجی بودن غیر از داشتن پرونده در پایگاه است؛ به ذکر اوصاف بسیجیان پرداخت و گفت: بسیجی مطیع رهبری، سازش ناپذیر با دشمن، دلسوز نسبت به یاران انقلاب،عزتمند در برابر دشمن است و در عین حال خود را بدهکار انقلاب می داند و هدف از تشکیل پایگاه بسیج را سربازپروری برای رهبری می داند چرا که خوب می داند حتی مولای متقیان نیز وقتی سربازی نداشت خانه نشین شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha