شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام طیبی فر

حوزه/ همایش حفظ انسجام گردانهای تیپ رزمی تبلیغی امام جعفرصادق(ع)با استعداد گردانهای امام حسین(ع) و گردانهای تخصصی در تیپ امام جعفرصادق(ع) برگزار شد.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسین طیبی فر در این همایش که ظهر امروز در قم برگزار شد با بیان اینکه تیپ امام صادق(ع) بر اساس وظائف، شرائط و اوضاع منطقه و کشور همایشی را  هر ساله برگزار می کند گفت: در دیداری که شورای فرماندهی سپاه با رهبر انقلاب داشتند، رهبر انقلاب خواهان سازماندهی جدی طلاب سراسر کشور به عنوان گردانها شدند.

فرمانده تیپ امام جعفرصادق(ع) بابیان اینکه هدف از برگزاری این همایش، حفظ انسجام بخشی طلاب رزمنده در عرصه های مختلف و حفظ آمادگی برای مقابله با فتنه و تهاجم دشمن و بصیرت افزایی نیرو ها و اجرای بیانات رهبر انقلاب بوده، عنوان کرد: مسئله نفوذ یکی از موضوعاتی است که رهبر انقلاب برآن تاکید دارند و این همایش ها باعث می شود طلبه رزمنده بیداری خود را از برای مقابله با نفوذ دشمن حفظ کند و به جامعه هم آگاهی دهد.

 وی ابراز داشت: این همایش ها برای حضور همه جانبه و آمادگی طلاب در ابعاد مختلف است. اگر در سوریه رزمند گان اسلام می درخشند و برای دین فداکاری می کنند روحانیت هم در کنار آنها و دوش تا دوش آنها در خط مقدم جبهه علیه کفر و ترویست ها حضور شهادت گونه دارند.

 حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر افزود: حضور طلاب رزمنده تنها به اینجا ختم نمی شود بلکه این آمادگی حتی در کنار نیروهای مقاومت هم وجود دارد؛ در داخل کشور نیز آنهایی که آب به آسیاب دشمن می ریزند و دانسته و یا ندانسته موجب خوشحالی دشمن می شود و اهداف آنها را پیش می برند، حوزه  و طلاب رزمنده در اینجا هم حضور جدی دارند و با اهداف پلید آنها مبارزه خواهد مقابله خواهد کرد و اجازه نخواهد برنامه های نفوذ آنها در کشور اجرا شود.

فرمانده تیپ امام جعفرصادق(ع) گفت: حوزه انقلابی دقیقا به همین معنا است که طلبه رزمنده و استاد حوزه در حال آماده باشد با بصیرت در مقابل فتنه عمل کند و عمل کردن او موضع گیریهای آنها هم به موقع و سریع باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha