جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در دیدار خانواده شهید احمد قلی درستی

حوزه/ شهدای روحانی با مجاهدت در دو جبهه تبلیغ دین اسلام و ایستادگی در برابر دشمنان، درس آزادگی، ایثار و مقاومت را به ملت ایران و آزادیخواهان جهان آموختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در دیدار مدیر حوزه و مسئول بسیج طلاب استان کرمانشاه با خانواده شهید حجت الاسلام احمد قلی درستی، شهادت را امتیازی ویژه برای بشریت دانست و گفت: شهدا با ویژگی های خاص خود به مقام و درجات الهی دست پیدا کردند و قطعأ رهروان شهدا نیز حیاتی جاودانه خواهند یافت.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه با بیان اینکه شهادت تولدی دوباره را برای انسان رقم خواهد می زند، ابراز داشت: شهدا به ویژه شهدای روحانی به حیات حقیقی و ابدی دست یافتند.

وی در ادامه با بیان این که شهدا با کنترل و غلبه بر هوای نفس، پله های ترقی و رشد معنویت را طی کردند و این گونه ماندگار و جاوید شدند، افزود: ایثار و مجاهدت شهدای روحانی در دو عرصه تبلیغ و پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی افتخاری بزرگ برای حوزه های علمیه است.

حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: شهدای روحانی با مجاهدت در دو جبهه تبلیغ دین اسلام و ایستادگی در برابر دشمنان، درس آزادگی، ایثار و مقاومت را به ملت ایران و آزادیخواهان جهان آموختند.

 مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در پایان گفت: امروز طلاب و روحانیون آمادگی خود را برای صیانت از آرمان های امام راحل و شهدا اعلام می کنند و همواره وفادار نظام و ولایت فقیه می باشند.

گزیده ای از وصیت نامه شهید درستی

پدر و مادر گرامی ام، وقتی من به جبهه می روم به عشق سیدالشهدا (ع) می باشد، نه به اجبار و یا به زور مدرسه بلکه من افتخاری و با پای خودم به جبهه می روم.

جبهه رفتنم یک تکلیف شرعی است و من هم می خواهم به اندازه خودم در انقلاب سهیم باشم و حال من به ندای هل من ناصری حسین زمانم لبیک گفتم و وظیفه شرعی خود دانسته ام که به جبهه بروم، در پایان به دوستان و آشنایان سفارش می کنم که از گذرگاهتان برای قرارگاهتان توشه بردارید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha