یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 371947
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
تقدیر از نخبگان دانشگاه مجازی المصطفی

حوزه/ مراسم آیین تکریم نخبگان تحصیلی، فرهنگی و قرآنی دانشگاه مجازی جامعه المصطفی با حضور جمعی از طلاب، دانش پژوهان، اساتید، مدیران و کارشناسان این دانشگاه در سالن همایش این مرکز علمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام و المسلمین حسینی در مراسم تکریم از نخبگان علمی دانشگاه مجازی المصطفی که در سالن اجتماعات این مرکز علمی برگزار شد، با بیان اهمییت دهه فجر و تاثیر آن بر مجامع جهانی، اظهار داشت: راه امام، راه حقیقت جویی و مبارزه با استکبار بوده که همواره با ایمان و وعده های الهی توانستند بر طاغوت و طاغوتیان پیروز شوند.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری با اندیشه بلند و همت والای خود توانسته اند راه امام، آرمانها و پیام انقلاب را به جوامع جهانی صادر کنند و خود این امر نویدبخش برکت وجودی ایشان در جامعه اسلامی می باشد.

رئیس دانشگاه مجازی جامعه المصطفی به بیان وظیفه مبلغان دینی در جوامع بشری پرداخت و ابراز داشت: امروزه با توجه به تهاجمات فرهنگی علیه دین مبین اسلام، باید تلاش خود را در فراگیری معارف اخلاقی و اسلامی بیشتر کرده و کوشش کنیم با انتقال معارف حقیقی مکتب اهل بیت (علیه السلام)  با بی اخلاقی ها و اسلام ستیزی های حاکم بر جامعه جهانی به مقابله بر آییم.

وی با اشاره به اهمییت توجه به مباحث دینی، علمی و اعتقادی در زندگی انسان ها خاطر نشان ساخت: نباید دنیا را در مقوله فراگیری مباحث علمی، آخرین هدف خود قرار داد؛ بلکه باید آن را سودمند برای دنیا و آخرت قرار داد و افزایش علم و آگاهی را رسالتی مهم برای تحقق اهداف حق طلبانه الهی  در جهت رشد و تعالی جوامع جهانی خود تلقی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی در پایان تصریح کرد: هرکدام از دانش آموختگان این مرکز علمی، نماینده ای به عنوان پیام رسان معارف ارزشمند الهی در جامعه جهانی و پل ارتباطی میان ملت های خودشان هستند.

گفتنی است در ادامه این مراسم، دانش آموختگان دانشگاه مجازی المصطفی که از 10 ملیت مختلف حضور داشتند، ضمن اظهار خوشحالی از اشنایی با کشور اسلامی ایران به اظهار نظراتی در مورد برگزاری کلاس های مجازی پرداختند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ممتازین ا تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha