جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه / هوشیاری حوزه های علمیه، توجه، تذکر و برنامه ریزی ویژه نسبت به زنده نگه داشتن ایام الله در حوزه های علمیه از اهم اقداماتی است که این نهاد مقدس بایستی در فرهنگ سازی و تبیین ابعاد ایام دهه فجر به آن توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، در جلسه مدیران حوزه علمیه آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری اظهارداشت: تبیین اهمیت و حضور حداکثری در پای صندوق های راًی به همراه  بصیرت افزایی و آگاهی بخشی توسط  روحانیون و مبلغان در میان مردم، موجب حضور پرشور و حداکثری مردم ولایی همانند سال های گذشته می شود.

وی با بیان اهمیت ایام دهه فجر تصریح کرد: هوشیاری حوزه های علمیه، توجه، تذکر و برنامه ریزی ویژه نسبت به زنده نگه داشتن ایام الله در حوزه های علمیه از اهم اقداماتی است که این نهاد مقدس بایستی در فرهنگ سازی و تبیین ابعاد ایام دهه فجر به آن توجه و اهتمام ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: تلبیس حق و باطل در نزدیکی انتخابات، جلوه نمایی باطل در لباس حق، تبلیغات منفی در خصوص احراز صلاحیت نمایندگان مجلس، از مواردی است که حوزه علمیه با هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم در منابر و برنامه های خویش، مانع از برداشت های نابجا  می شود.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ضرورت ارتقاء هر چه بیشتر ارزش هایی معنوی و اشاعه آرمان های امام راحل و شهدا در هر برهه از زمان بخصوص در ایام الله دهه فجر بایستی مورد یادآوری و توجه قرار گیرد چراکه روشنگری و بصیرت افزایی از مسئولیت های یک روحانی و مبلغ پویا است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha