شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید حسین مومنی

حوزه/ استاد حوزه علمیه گفت: اگر در مسیر انقلاب اسلامی لحظه ای از ولایت فقیه فاصله بگیریم بدون تردید در حال فاصله گرفتن از محور اسلام هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید حسین مومنی در جمع نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: ولایت فقیه و ولی امر مسلمین همان کسی است که شهدا بدون استنثنا در وصیت نامه های خود بر حمایت از آن تاکید کرده و همگان را نسبت به آن سفارش کرده اند.

سخنران مسجد مقدس جمکران ادامه داد: این نظام و انقلاب با خون رنگین شهدای آبیاری شده است و هزاران نفر با نثار جان پاکشان نهال انقلاب را آبیاری کرده اند تا امروز با این عزت و عظمت به دست ما برسد بنابراین همگان نسبت به این نظام و انقلاب وظایفی داریم و نباید نسبت به آن کوتاهی کنیم.

حجت الاسلام مومنی تصریح کرد: در نظام و انقلاب ما رکن رکین آن ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب است که در دفاع از ولایت مصلحت اندیشی مطرح نیست و کسی نمی‌تواند در این صحنه محافظه کار باشد و نسبت به وظیفه انقلابی که دارد کاهلی کند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به انتخابات مهم پیش رو تاکید کرد: ملت بصیر میزان و معیار سنجش کاندیدای اصلح را می داند و مطلع است کسی می تواند به مجلسین برود که امتحان خود را در پشتیبانی علمی از ولایت فقیه ثابت کرده باشد و سربلند از آزمون های روزگار بیرون آمده باشد.

وی افزود: انتخابات مصداق بارز دموکراسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید پرشکوه تر از گذشته با حضور ملت بصیر ایران برگزار شود.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha