دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدارس

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران از برگزاری همایش مبلغان مدارس امین این استان خبر داد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مازندران با بیان این که این همایش با حضور مبلغان خواهر و برادر مدارس امین استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این همایش بیش از 220 نفر از مبلغان مدارس امین استان حضور خواهند داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: این گردهمایی به صورت کارگاهی برگزار می شود، ارتقاء سطح علمی مبلغان و همچنین تقویت شیوه های ارتباطی با دانش آموزان از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که این دوره آموزشی هفته آینده در بابلسر برگزار خواهد شد، گفت: به حتم برگزاری این دوره های کارگاهی در تقویت بینش علمی مبلغان تأثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با بیان این که در حال حاضر در همه شهرهای استان مدارس امین داریم، تصریح کرد: خوشبختانه میزان استقبال دانش آموزان و همچنین خانواده های آنها از فعالیت این مدارس بسیار خوب بوده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور مبلغان دینی در سطح مدارس رشد باورهای دینی و اعتقادی نسل دانش آموزان را به همراه خواهد داشت، گفت: از ابتدای آغاز به کار این طرح در مناطق مختلف استان شاهد بازخورد مثبت در میان دانش آموزان و خانواده های آنها هستیم.

وی با بیان این که امروز مبلغان دینی با شبهات گسترده ای در مباحث دینی و سیاسی مواجه هستند، تصریح کرد: آشنایی با شیوه های جدید پاسخگویی به این شبهات باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد و همه این مسائل نیازمند برگزاری دوره های آموزشی مستمر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بیش از 60 هزار شبهه دینی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح مدارس استان شناسایی و در یک مجموعه کتابی جمع آوری شده است، خاطرنشان کرد: این هجم شبهات نشان دهنده فعالیت هدفمند و گسترده دشمن در تغییر افکار نسل جوان جامعه اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که شیوه های تبلیغ علیه دین و مبانی اسلامی از سوی دشمن امروز کاملاً تغییر یافته است، گفت: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علوم روز شیوه های مقابله با این هجمه های فرهنگی نیز به روز و جدید باشد

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ملانژاد IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    باسلام وعرض ادب واحترام تقدیر وتشکراز زحمات معاونت محترم تبلیغ استان دربرگزاری دوره های آموزشی مبلغان مدارس امین خداوند جزای خیر عنایت فرماید
  • زینب IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام متن شما عالی بود اما یک نفر هم باید مشکلات اقتصادی مبلغات را حل کند.مبلغان مدارس امین تنکابن امسال هیچ پولی دریافت نکردند.