سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
سبک زندگی علوی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر ضرورت ترویج فراگیر آموزه های اهل بیت(ع)، گفت: طلاب و روحانیون از ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی غافل نشوند.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اعزام مبلغ در ایام فاطمیه به سراسر نقاط استان لرستان، گفت: اعزام مبلغان از شنبه هفته جاری آغاز و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغان از سه شنبه فعالیت تبلیغی خود را پیرامون بیان فضائل حضرت زهرا(س) آغاز می کنند، افزود:مبلغان بومی و غیر بومی در این طرح تبلیغی، در قالب اعزام فردی و گروهی، در مساجد و حسینیه های شهری و روستایی استان مستقر خواهند شد و در بین مخاطبان به تبیین معارف اهل بیت(ع) می پردازند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تبیین الگوی زندگی اهل بیت(ع) و بیان فضائل حضرت زهرا(س) در ابعاد سیاسی، اجتماعی و...از مهمترین اهداف اجرای این طرح است، خاطرنشان کرد: معاونت تبلیغ و تهذیب در طول سال و در مناسبت های مختلف تبلیغی اقدام به اعزام مبلغ می کند.

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به تاثیر اعزام مبلغان در گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) و ترویج سبک زندگی علوی و فاطمی در جامعه، گفت: مبلغان در طول سال تلاش می کنند تا الگوی سبک زندگی اسلامی را در ابعاد مختلف برای مخاطبان تبیین نمایند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha