یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه / شیخ ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: رژیم آل سعود به علت شکست‌های پی در پی داعش در سوریه، بحرین، عراق و یمن تحت فشار زیادی قرار داشته و ائتلاف ایجاد شده به رهبری عربستان سعودی، با شکست بی‌وقفه داعش دچار تزلزل شده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کنفرانس حمایت از مظلومین در شهر امروهه این کشور گفت: رژیم آل سعود به علت شکست‌های پی در پی داعش در سوریه، بحرین، عراق و یمن تحت فشار زیادی قرار داشته و ائتلاف ایجاد شده به رهبری عربستان سعودی، با شکست بی‌وقفه داعش دچار تزلزل شده است. در این میان به نظر می‌رسد خون شهید شیخ باقر نمر در حال ریشه کن سازی سلطنت آل سعود در سرزمین‌های مقدس است.

وی افزود: فضای کنونی، فضای رشد و توسعه مسلمانان شیعه است. گروه‌های تروریستی بین‌المللی در تمامی سطوح خصوصا در خاورمیانه با شکست و ناکامی روبرو شده‌اند و ما افتخار می‌کنیم به اینکه آیت الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر ما، نه تنها امت مسلمان را در مسیر درست هدایت می‌کند، بلکه در دفاع از زیارتگاه ها و حرم اهل بیت نیز ایستادگی و مقاومت دارد.  

به دفاع از حرم حضرت زینب افتخار می کنیم

شیخ ناصر عباس جعفری گفت: می‌گویند که شیعیان پاکستان به سوریه رفته‌اند تا در جنگ شرکت کنند. ما افتخار می‌کنیم از اینکه شیعیان ما جان خود فدای دفاع از زیارتگاه‌ها و آرامگاه اهل بیت خصوصا حرم حضرت زینب (سلام الله علیه) می‌کنند.

خاطر نشان می شود در این کنفرانس عده‌ زیادی از مسلمانان شیعه و سنی، رهبران و علمای پاکستان از جمله علی مهدی رئیس مرکزی سازمان دانشجویان امامیه، قاضی احمد نورانی از جمعیت علمای پاکستان، سخنگوی نثار قلندری، حسن جعفر نقوی، رهبر ائتلاف جعفری و عباس کمیلی و رئیس شورای سنی‌های صاحب زاده شرکت کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha