جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نرم افزار سید ابن طاووس رحمةالله علیه

حوزه/ معرفی نرم افزار ارزشمند سیدبن طاووس رحمة الله علیه که شامل ۳۲ جلد کتاب این فقیه پارسا می باشد.

مدیر بخش تولید مرکز نور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: این نرم افزار حاوی متن کامل 28عنوان کتاب در 32 جلد از آثار رضی الدین سید بن طاووس به زبان عربی و فارسی است.

سید مهدی هاشمی افزود: این نرم افزار در قالب 15 موضوع از جمله تفسیر، عرفان، عقاید، اخلاق اسلامی، ردّیه ها و دفاعیه‌ها، اثبات امامت و ولایت، استخاره، مهدویت، نجوم، واقعه کربلا، دعا و زیارت و آداب سفر و غیره است.

وی با اشاره به کتب موجود در این نرم افزار بیان داشت: محاسبه نفس پیشگیری از وقوع جرم، متن و ترجمه کشف المحجه لثمره المهجة، اقبال الاعمال(طبع قدیم)، جمال الاسبوع بکمال العمل المشروع، فرج المهموم، اللهوف علی قتلی الطفوف، مهج الدعوات و منهج العبادات از جمله کتب موجود در این نرم افزار ارزشمند است.

وی ادامه داد: از قابلیت‌های این نرم افزار می‌توان به ارتباط و مقایسه متون موجود در برنامه، جستجو در بیش از 6 هزار و 200 عنوان باب و سرفصل و کتب از طریق فهرست گزینشی، شخصیت شناسی سید بن طاووس و اطلاعاتی چند درباره کتب برنامه و ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، همچنین یادداشت برداری، ذخیره سازی و ویرایش و چاپ متن اشاره کرد.

انتهای پیام 313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha