پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بیمارستان فوق تخصصی رضوی

دکتر هاشم زاده گفت: آیت الله واعظ طبسی نسبت به درمان، پژوهش و روزآمدی بحث سلامت در بیمارستان فوق تخصصی رضوی، نگاه و تاکیدی ویژه داشت.

دکتر هاشم زاده، مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به محورها و توصیه های آیت الله واعظ طبسی به ویژه در زمان بازدید از این مکان درمانی، یادآور شد: این عالم فقید تاکید داشت که این بیمارستان را محل درمان دانسته و به لحاظ  فیزیکی همیشه تمیز باشد وبه طور قطع هم اینگونه است.

وی افزود: آیت الله واعظ طبسی تاکید می کرد که بیمارستان رضوی فقط مکانی برای درمان نباشد و به مقوله آموزش و پژوهش در حوزه  پزشکی دقت و توجه داشته باشیم.

دکتر هاشم زاده سومین مسئله مورد تاکید آن مرحوم را عقب نیفتادن از علم روز و مجهز بودن به آخرین دانش های پزشکی و دست آوردها و شیوه های آن عنوان نمود و خاطر نشان کرد: تولیت آستان قدس رضوی بر این نکته نیز تاکید می کرد که خود را به کشور و منطقه محدود نکنید و نگاهتان این باشد که بیمارستان و محل درمانی برای جهان اسلام باشید.

وی با بیان اینکه تیم مدیریتی این بیمارستان همیشه نسبت به محورهای مورد تاکید آیت الله واعظ طبسی توجه داشته است، اظهار کرد: هم اکنون بیمارستان فوق تخصصی رضوی جزء معدود بیمارستان های خصوصی کشور است که معاون پژوهشی و آموزشی دارد.

مدیر عامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی افزود: امروز این فعالیت ها، موجب شده  بیمارستان فوق تخصصی رضوی، در دنیا و منطقه خود را  به اندازه ای از توانایی برساند که بتوانیم از سایر کشورها بیمارانی را پذیرش کنیم.

وی با اشاره به چکاب هایی که برای همه افراد و همچنین عالمان دین در این بیمارستان انجام می شود، اظهار داشت: امکانات این بیمارستان برای همه محیاست و شرایط به گونه ای فراهم  شده که افراد از درمان در خارج از کشور بی نیاز باشند.

گفتنی است، بیمارستان فوق تخصصی رضوی در زمان تولیت مرحوم آیت الله واعظ طبسی در آستان قدس رضوی ساخته شده و هم اکنون یکی از بیمارستان های مهم و مجهز در منطقه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha