دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر آیت‌الله واعظ طبسی با حضور رهبر معظم انقلاب

حوزه/ بیت آیت الله واعظ طبسی با با ارسال نامه ای به رهبر معظم انقلاب، از عنایات پدرانه و ابراز همدردی معظم له در تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، متن نامه بیت مرحوم آیت الله واعظ طبسی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

وَ يَزيدُ اللَّهُ الَّذينَ اهْتَدَوْا هُدىً وَ الْباقِياتُ الصَّالِحاتُ خَيْرٌ عِنْدَ رَبِّكَ ثَواباً وَ خَيْرٌ مَرَدًّا (مريم، 76)

محضر مبارك رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و ولي امر مسلمين جهان

حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي دام ظله العالي

سلامي صميمانه و درودي از سرِ اخلاص به پيشگاه آن مقتداي محبوب و امام امت اسلام

خداي را سپاس كه سال‌ها در پرتو عنايت حضرت شمس الشموس و در سايه پر مهر پدر، تاج خدمت به سلطان سرير ارتضاء، حضرت ابالحسن الرضا عليه آلاف التحية‌و الثناء را به سر داريم.

اينك كه سرماي ماتم در زمستانِ اندوه، گرماي وجود پدر را از ما دريغ كرد؛ با تجلي حضور شما نور اميد در دل هاي بازماندگان دوصد چندان شد و با نگاهِ مهربان شما فصلِ سردِ تنهايي، جايِ خود را به بهار تسلّا و رضا بخشيد.

دستهاي ارادت زائران و مجاوران بارگاه قدس رضوي و امت قدرشناس در تشييع پيكر آن امين امام و ياور رهبر با اقتدا به امام جامعه اسلامي و اقامه‌ نمازي باشكوه، جلوه‌اي فراموش نشدني از بيعت با ولايت بود.

تكريم زيباي امامت و امت براي مردي كه بهترين سرمايه زندگي‌اش را نوكري امام رئوف مي‌دانست تا هميشه در خاطره‌ها ماندگار خواهد شد. با تمام وجود به عنوان كمترين وظيفه ارادت خود را از صميم دل در جان كلمات مي‌ريزيم و به پيشگاه آن مراد و پدر معنوي تقديم مي‌كنيم.

زبانِ ناطقه در وصفِ شوقِ ما لال است/ چه جايِ كلكِ بريده زبانِ بيهده‌گوست

رهبرا! ضمن ابراز شكر و سپاس عميق از ملاطفت پدرانه و حضور تسلي بخش حضرت مستطاب عالي، همچنان كه پدر كرامت را در تبعيت از ولايت مي‌دانست، ما نيز درس پيروي و ارادت را در محضر او آموخته‌ايم و در آستان مقدس امام رئوف و مهربان، بقاي عمر و عزت روزافزون براي وجود پر خير و بركتِ حضرت‌تان از خالق منان خواهانيم.

بيت مرحوم آيت الله عباس واعظ طبسي

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha