شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار دانشجويان پاكستاني با نماينده‌ بعثه‌ مقام معظم رهبری در عراق

حوزه / چند تن از دانشجويان پاكستاني كه به كربلاي معلا سفر كرده بودند، با حضور در بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني ديدار و گفت وگو كردند.

به گزارش خبرگزار ی «حوزه»، چند تن از دانشجويان پاكستاني كه به كربلاي معلا سفر كرده بودند، با حضور در بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا با حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني ديدار و گفت وگو كردند.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري در اين ديدار گفت: دنياي اسلام امروز گرفتار تحريفي از اسلام به وسيله داعشي ها و تكفيرهاي گشته و بر همه گويندگان و صاحبان قلم لازم است اسلام ناب را كه امام خميني(ره) ارائه داد براي جهانيان تبيين و آنها را از اسلام آمريكايي بر حذر دارد.

نماينده بعثه مقام معظم رهبري جريان داعش را مظهر كامل اسلام آمريكايي و داعش را عوامل استكبار خواند و افزود: واقعه كربلا در حقيقت جنگ بين اسلام علوي و اموي بود كه براي حفظ حقيقت اسلام كه از بعثت آغاز شد امام حسين جان خود را فدا كرد تا جلوي تحريف را بگيرد و همان رسالت امروز بر دوش انسان ها آگاه و انديشمند وجود دارد كه بايد اسلام ناب را به مردم معرفي و شاخصه هاي آن را كه عدالت خواهي، ظلم ستيمز، خدا محوري است تبيين كنند.

وي دانشگاهیان  را سنگربانان علم و انديشه برشمرد و افزود: قلم و بيان از هر صلاحي برنده تر و تأثير گذار تر است؛ بنابراين دانشمندان و صاحبان قلم و بيان، مسئوليت خطيري بر عهده دارند كه اجازه ندهند استكبار و صهيونيسم جهاني اعمال زشت داعشي ها و تكفيري ها را به نام اسلام قلمداد كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha