پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله محمد رضا ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در جمع استقبال کنندگان از ریاست جمهوری در میدان امیر چقماق گفت: مردم استان یزد همیشه در صحنه هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری ، در جمع پرشور استقبال کنندگان از رئیس جمهور و  در جوار شهدای میدان امیرچقماق یزد به همه استقبال کنندگان و رییس جمهور و هیأت همراه خیرمقدم گفت و افزود : شما مردم سلحشور، همواره در همه صحنه ها حضور دارید و این حضور، موجب صیانت از انقلاب است.

وی با تصریح بر اینکه استان یزد از مشکلات بسیاری چون آب، صنعت و کشاورزی رنج می برد، اظهار امیدواری کرد: حضور رییس جمهور و هیأت همراه  در دیار دارالعباده، برکات بسیار خوبی خواهد داشت.

مهندس محمد میرمحمدی،  استاندار یزد نیز در این مراسم با تقدیر از استقبال کنندگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید محراب آیت الله صدوقی، به رییس جمهور و هیأت همراه خوش آمد گفت.

وی با یادآوری انتخابات هفتم اسفند ماه، گفت: هم حضور امروز و هم انتخابات هفتم اسفند ماه پرشور بود و از نامزدها و هواداران آنها و از همه ستاد انتخابات استان و شهرستان ها و هیات های اجرایی و نیروهای نظامی و انتظامی و... تشکر می کنم.

استاندار یزد افزود : در دولت یازدهم در استان یزد تعداد 3378 طرح نیمه تمام وجود داشت که تا پایان دی ماه سال جاری تعداد 1544 پروژه به اتمام رسیده است.

گفتنی است: جمع کثیری از مردم استان یزد علاوه بر تجمع در محل سخنرانی رییس جمهور، در مسیر چند کیلومتری فرودگاه تا میدان امیر چقماق با حضور خود به رییس جمهور خوش آمد گفته و از وی استقبال کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha