یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ناصری

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان یزد، با اشارهبه سرمایه گذاری دشمن برای دین گریزی نوجوانان، نسبت به گسترش شبهات در فضای مجازی هشدار داد و بر ضرورت حضور روحانیون و طلاب توانمند در این عرصه و مقابله با هجمه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، در دیدار مسئولین و اساتید مدارس سفیران هدایت یزد، با تاکید بر ضرورت تربیت دینی جوانان و نوجوانان، گفت: حوزه های علمیه نباید از قشر عظیم جامعه یعنی نوجوان و جوان غافل باشد، بلکه باید با برنامه ریزی و تربیت طلاب در زمینه های مختلف به فکر جوانان و دانش آموزان در مدارس بوده  و در این زمینه فعالیت جدی نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با یادآوری تلاش، برنامه ریزی و سرمایه گذاری دشمنان اسلام  برای دین گریزی نوجوانان مسلمان، ابراز داشت: نوجوانان با دسترسی آسان به فضای مجازی در معرض شبهات قرار دارند و دشمن به دنبال متلاشی کردن نهاد خانواده است.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد تصریح کرد: حوزه های علمیه موظف اند راه های مقابله با شبهات در شبکه های مجازی را آموزش داده و طلابی را در این زمینه تربیت کنند تا بتوانند با شبهات ایجاد شده توسط این شبکه ها مقابله کنند.

آیت الله ناصری به نقش مدارس امین در ارتقاء فرهنگ دینی جامعه نیز اشاره کرد و گفت: تأثیر گذاری روحانیون در این مدارس کاملا مشهود بوده و باید برنامه ریزی های جدی تری برای مدارس امین انجام شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha