جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام شمس

حوزه/ در نشست های مسئولان حوزه علمیه استان یزد با معاون اداری مالی مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه و مسولین دفتر حضرت آیت الله مکارم شیرازی راه های ارتقاء حوزه استان و راه اندازی رشته تخصصی شیعه شناسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمين شمس، مدير حوزه علميه استان یزد به همراه حجج اسلام سيدجمال‌الدين نجم‌الهدي، معاون اداري مالي و  محمد فياضي مدير دفتر برنامه‌ريزي و نظارت حوزه استان، در جلسات جداگانه ای با معاون اداری مالی حوزه های علمیه کشور، مدیر دفتر برنامه ریزی و نظارت حوزه و مسئولان دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی و مرکز تخصصی شیعه شناسی، با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه استان، خواستار تقویت حوزه یزد و همچنینی راه اندازی رشته تخصصی شیعه سناسی در این استان شدند. 

مسئولان حوزه علمیه استان یزد در اولین جلسه خود  با حجت الاسلام والمسلمین آبادی پیشه، معاون اداری مالی حوزه‌هاي علميه کشور، پیرامون مسائل اداری و عمرانی حوزه استان  به بحث و تبادل نظر پرداختند و با توجه به افزایش حوزه فعالیت اين مديريت، پیشنهاد شد برنامه ریزی هاي لازم صورت گیرد تا به کیفیت کارها افزوده گردد و حتی الامکان از نیروهای خبره و با تجربه و کارآمد استفاده شود.

در ادامه، جلسه اي با حضور علم الهدی، مدیر برنامه ریزی و نظارت حوزه‌هاي علميه تشكيل و در زمینه برنامه های عمرانی و آموزشی و پژوهشی حوزه استان یزد بحث و تبادل نظر شد.

همچنين در خصوص برنامه های عمرانی پیگیری هاي لازم صورت پذيرفت و مقرر شد بخشی از اعتبارات برای تکمیل تجهیز و ساخت مدارس استان جذب و در اختیار مدیران مدارس قرار گیرد تا بخشی از کمبودهای فضای آموزشی مدارس علميه استان یزد مرتفع گردد.
در ادامه این سلسله جلسات، جلسه‌اي با حضور حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی، از مسئولان دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی برگزار گرديد و مدیر حوزه علمیه استان یزد با ارائه گزارشی از وضعیت طلاب، اساتید و مدارس علمیه استان، در خصوص راه اندازی دوره تخصصی شیعه شناسی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha