جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علی کارگر_ یزد

حوزه/معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد از همکاری قریب به دو هزار مبلغ، اعم از زن و مرد با تبلیغات اسلامی و اجرای طرح های تبلیغی در تمام مناسبت های سال در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام علی کارگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در یزد، یکی از ضروری ترین نهاد های ایجاد شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) را سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کرد و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی کار پیام رسانی را که شغل انبیا بوده ، به عهده دارد و پیامبران الهی همه مبلّغ بوده اند و هرکس در این زمینه گام بردارد، کارش تبلیغ محسوب می شود.

وی تصریح کرد : اصلی ترین رسالت سازمان تبلیغات اسلامی، رساندن پیام دین به آحاد جامعه است که با توجه به شرایط زمان با ابزار و وسایلی که در اختیار دارد این عمل را توانسته عهده دار شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی از ظرفیت بالای این سازمان در تبلیغ دین یاد کرد و افزود : هیئت های مذهبی به عنوان پرچمداران نهضت عاشورا، مبلغان دینی اعم از خواهر و برادر و مساجد به عنوان پایگاه انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی را در رساندن پیام اسلام و تبلیغات کمک می کنند.

حجت الاسلام کارگر از اعزام 600 مبلغ در ماه مبارک رمضان خبر داد و تصریح کرد: در طول سال تعداد دو هزار مبلغ اعم از زن و مرد در مناسبت های مختلف و در تمام مناطق استان با سازمان تبلیغات اسلامی و اجرای طرح های تبلیغی آن همکاری دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha