دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
برترین بانو

حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس قم از برگزاری مسابقه کتابخوانی برترین بانو، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها خبرداد.

حجت الاسلام جواد بهشتی پور در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، مسابقه کتابخوانی برترین بانو، نوشته محمد رحمتی شهرضا برگزار می شود.
وی درباره مشخصات کتاب برترین بانو گفت: این کتاب در 112 شامل 313 نکته درباره حضرت زهرا سلام الله علیها در 3 فصل شامل مصاحبه ای خواندنی با حضرت زهرا سلام الله علیها، داستان های شنیدنی و زیبا درباره حضرت زهرا سلام الله علیها، نکاتی خواندنی از زبان بزرگان درباره حضرت زهرا سلام الله علیها با نگاهی به آثار شهید مطهری(ره) و با استفاده از منابع اهل سنت معتبر و مستند می باشد.
مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس درباره این مسابقه گفت: علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند تا تاریخ 20 اسفند ماه جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به آدرس www.amfm.ir  و نام نویسی در این مسابقه، نسخه الکترونیکی کتاب برترین بانو را به صورت رایگان دانلود نمایند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha