پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 389461
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
 کتابخوانی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)پلدختر از برگزاری مسابقه کتابخوانی حجاب بین طلاب خواهر لرستانی خبرداد.

خانم آزادبخت در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به برنامه های تابستانی مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر از اعزام طلاب و اساتید  این مدرسه به اردوی مشهد مقدس خبر داد و گفت: در این سفر که به منظور زیارت و تجدید روحیه معنوی و فکری طلاب برگزار شد، کادر علمی-آموزشی و خواهران طلبه مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در این اردو برنامه های متنوع مذهبی برگزار شد، افزود: در این سفر مسابقه کتابخوانی با موضوع در پرتو عفاف و حجاببرگزار شد که در پایان طلاب پس از مطالعه کتاب به سئوالات مسابقه پاسخ و به قید قرعه جوایزی به آنان اهدا شد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)پلدختر، برگزاری مراسم سخنرانی اساتید حوزوی در این اردو را نیز از دیگر برنامه های فرهنگی برشمرد و خاطر نشان کرد: در این سفر با همت و برنامه ریزی روحانی کاروان، طلاب از سخنرانی ویژه اساتید حوزوی بهره مند شدند.

آزادبخت در پایان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای متنوع زیارتی و فرهنگی برای تجدید  روحیه طلاب نیاز است، افزود: امید می رود با مساعدت مسئولان، بودجه های اردویی نیز افزایش یابد تا طلاب بتوانند با تجدید روحیه، بهتر به فعالیت های درسی خود بپردازند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha