دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام میرعمادی لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن اصول و معارف اسلام و اهل بیت(ع) در بین جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، امروز در دیدار با خدام و حاملان پرچم حرم مطهر رضوی با بیان این مطلب گفت: کاروان زیر سایه خورشید با هدف احیای علوم و معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت(ع) در میان مردم با برگزاری برنامه های دینی و بصیرتی در دهه کرامت به استان ها سفر می کند.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) از زمان سفر خود از مدینه به سمت طوس نیز در طول سفر خود به تبلیغ معارف اسلامی و فرهنگ اهل بیت( ع) پرداخته بودند افزود:امروز بسیاری از احادیث سلسله الذهب که داراس بار معنایی بسیار است مربوط به همین دوران است.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید با هدف نهادینه کردن فرهنگ زیارت اهل بیت(ع) در بین مردم به مناطق مختلف کشور سفر می کند افزود:در این برنامه ها باید تلاش شود به نحو احسن سیره زندگانی آن امام همام در تمام ابعاد مختلف مورد توجه محبان امام رضا ع قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه در این سفرها باید معرفت بصیرتی و دشمن شناسی نیز با نگاه ویژه ای در بین محبان اهل بیت(ع) نهادینه شود تصریح کرد:این کاروان با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند در چند سال اخیر تلاش نموده است تا این مهم را محقق نماید.

وی، احیا  تقویت باورهای توحیدی و اعتقادی و همچنین نهادینه کردن حب اهل بیت(ع) را از جمله مهمترین اهداف کاروان زیر سایه خورشید برشمرد و یادآور شد: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای نهادینه کردن اصول و معارف اسلام و اهل بیت(ع) در بین جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به حضور و همراهی ارزشمند روحانیت با کاروان زیر سایه خورشید گفت:این حضور به منظور بهره گیری تبلیغی و ایجاد بصیرت در بین محبان اهل بیت(ع) صورت می گیرد و مبلغان تلاش می کنند محورهای سخنرانی خود را در برنامه های این کاروان در راستای ارتقاء بصیرت دینی و سیاسی شیعیان بکار گیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha