چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد، خبرنگاران را چشم بینای جامعه خواند و گفت: رسانه ها باید به نقد منصفانه و واقعی بپردازند و در این مسیر از دایره اخلاق خارج نشوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در دیدار با خبرنگاران شهرستان بروجرد با تبریک سالروز میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت مهم اطلاع رسانی و همچنین پیگیری مشکلات مناطق و مطالبات مردمی را به عهده دارند، گفت: خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند که به صورت دقیق، سعی دارند رسالت خطیر خود را در بیان واقعیات به کار گیرند.

امام جمعه بروجرد با بیان این که خبرنگاران علاوه بر اطلاع رسانی و گزارش عملکرد از دستگاه های اجرایی باید به نقد منصفانه و واقعی مدیران نیز بپردازند و در این مسیر از دایره اخلاق خارج نشوند، تصریح کرد: خبرنگاران با بیانی شیوا و صداقت، واقعیات جامعه را که ممکن است خوشایند برخی مدیران نباشد، منعکس می کنند، لذا مدیران باید با آنها همکاری کرده تا با کمک نقدهای خبرنگاران بتوانند در جهت ارائه مطلوب خدمات به افراد جامعه تلاش نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به نقش مهم و تاثیر گذار خبرنگاران و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران نقش بسزایی در تضمین خدمت خالصانه و سالم مدیران دارند و این رسالت خطیر را باید به خوبی انجام دهند.

وی به موضوع انتشار فیش های حقوقی برخی مدیران دولتی اشاره کرد و یادآور شد:خبرنگاران در اطلاع رسانی این فیش ها به آحاد جامعه نقش مهمی داشتند و زمینه آگاهی جامعه را فراهم آوردند.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی در پایان با بیان این که آئين تجلیل از خبرنگار شهید محمود صارمی باید در سطح ملی و باشکوه خاصی برگزار شود، ابراز داشت: این قدردانی ها تنها گوشه ای از جبران خدمات خالصانه عرصه اطلاع رسانی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha