دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 کتابخوانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگي تربيتي خواهران حوزه علميه خراسان از شرکت ۴۱۷ نفر از مسئولان و اساتید حوزه های خواهران در نهمین دوره مسابقات کتابخوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، فاطمه عليشاهي، با اعلام این خبر گفت: 417 نفر از مسئولان و استادان مدارس علميه خواهران حوزه علمیه خراسان، در دوره نهم مسابقات کتابخوانی شرکت کردند که از 18 نفر از آنان برگزیده شدند.

وي با اشاره به اينكه اين برنامه با هدف تقويت سطح علمي و عملي مدارس و ارتقا توان پاسخ گويي به سئوالات و شبهات، اجرا مي گردد، اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی از دو كتاب « زن در آيينه جلال و جمال» اثر آيت الله العظمی جوادي آملي و « انسان 250 ساله» از مجموعه آثار مقام معظم رهبري برگزار شد.

مسئول اداره فرهنگي تربيتي خواهران حوزه علميه خراسان به سابقه هشت ساله برگزاری این مسابقات اشاره و بيان كرد: اساتيد خواهر تا كنون تعدادي از آثار حضرت آيت الله جوادي آملي را مورد مطالعه قرار داده اند.

وي افزود: ادب فناي مقربان(شرح زيارت جامعه كبيره در4 جلد)، مراحل اخلاق، قرآن كريم از منظر امام رضا(ع)، حماسه و عرفان، ولايت فقيه، ولايت فقاهت و عدالت، آثار مورد مطالعه در مسابقات پيشين اين گروه بوده است.

عليشاهي با بيان اينكه مسابقه در سه مرحله طراحي سئوال چهار گزینه ای، خلاصه نويسي كتاب و شركت در امتحان كتبي از متون ياد شده بوده است، گفت: اين مراحل بهمن و اسفندماه 94 در مدارس علميه خواهران استان های خراسان به طور همزمان برگزار و نتايج و اسامي 18 نفر از برندگان كه حائز رتبه برتر شده بودند، اعلام شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha