دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 کتابخوانی

در ایام نوروز، مسابقه کتابخوانی عیدانه در نمایشگاه فاطمی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از برنامه هایی که در نمایشگاه فاطمی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته، مسابقه کتابخوانی غرفه مدیریت روابط عمومی و تبلیغات، از کتابچه «عیدانه» می باشد.
این کتابچه به قلم حجت الاسلام والمسلمین جواد محدیثی، شامل فصل های: درس های بهار، بهار و انتظار، آداب سفر، سنت های پسندیده، صله رحم، احترام به پدر و مادر، احکام شرعی، قم و حضرت معصومه(س)، ستارگان حرم، سوغات معنوی، حجاب و عفاف، چند حدیث اخلاقی و جمکران وعده گاه منتظران می باشد.
کتابچه و پرسشنامه این مسابقه به صورت رایگان در نمایشگاه فاطمی توزیع می شود و افراد پس از پاسخ گویی می توانند پاسخنامه خود را در غرفه روابط عمومی و تبلیغات نمایشگاه فاطمی تحویل دهند یا تا  تاریخ 26 فروردین ماه، به واحد مسابقات واقع در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر مراجعه نمایند.
خاطرنشان می شود مسابقه عیدانه به صورت آنلاین در پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به آدرس www.amfm.ir  برگزار می شود. اسامی برندگان مسابقه در پایان فروردین ماه در پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس و کانال تلگرام حرم مطهر به آدرس astane_karime@ انتشار می یابد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha