پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ مسابقه «کتاب و کتاب‌خوانی» با شرکت بیش از ۵۰۰ طلبه و روحانی، جهت آشنایی طلاب با اندیشه‌های مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتابخوانی، در سطح مدارس علمیه خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «من و کتاب» در سطح مدارس علمیه سطح استان، اظهار داشت: این مسابقه در خصوص اندیشه‌های مقام معظم رهبری نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی، میان طلاب برادر پایه 1 تا 10 برگزار شد.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این رقابت علمی، گفت: در این مسابقه بیش از 500 نفر از طلاب، روحانیون، اساتید و فضلای درس خارج حوزه علمیه خوزستان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام افضلی با اشاره به زمان اعلام نتایج این مسابقه، اعلام کرد: بعد از تعطیلات نوروز، اسامی نفرات برتر اعلام می‌گردد و در نظر داریم جوایز نفیسی همچون کمک‌هزینه سفر به حج عمره، عتبات و عالیات و مشهد مقدس، به سه نفر برتر اهداء کنیم.

معاون پژوهش حوزه علمیه خوزستان، در پایان هدف از برگزاری این آزمون را آشنایی طلاب با اندیشه‌های مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی مطرح کرد و اظهار داشت: إن شاءالله بتوانیم با برگزاری این مسابقه، الگوی مناسب پژوهشی و علمی را در اختیار طلاب قرار دهیم، الگویی که برای آنها عملی و قابل‌لمس باشد.

لازم به ذکر است، ثبت‌نام مسابقه کتاب و کتاب خوابی از اول بهمن‌ماه آغاز و تا اواسط آن ادامه داشت که آزمون پایانی نیز در تاریخ نوزدهم اسفندماه جاری، در مدارس علمیه سراسر خوزستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha