سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
جمکران

حوزه/مدیر دارالشفاء حضرت مهدی(عج) مسجد جمکران گفت: تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه، دارالشفاء حضرت مهدی(عج) به صورت شبانه‌روزی و آماده باش کامل، در خدمت زائران و کسانی که نیاز به درمان دارند، خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دکتر ابراهیم حاجی مظفری ، ضمن تشکر از تمام نیروهای امدادی و خدمات رسان در این ایام، اظهار داشت: دارالشفاء جمکران آمادگی همکاری با این نیرو ها را دارد.

وی گفت: در ایام نوروز و روزهای پر جمعیت بازدید های میدانی برای پیشگیری و کاهش حوادث ناگوار در این مکان مقدس انجام می گیرد.

مدیر دارالشفاء حضرت مهدی مسجد مقدس جمکران ضمن تشکر از نیروهای امدای چون آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر و ارائه خدمات در محدوده مسجد جمکران، افزود: برای راحتی این نیروها مکان هایی در مسجد جمکران جهت استقرار تعیین گردیده است.

وی درپایان با اشاره به اینکه در ایام  نوروز و مناسبت‌های خاص شرایط کاری متفاوت است، تصریح کرد: تا پایان روز پانزدهم فروردین ماه 95، به صورت شبانه‌روزی و آماده باش کامل در خدمت کسانی که نیاز به درمان دارند خواهیم بود تا مسافران، نمازگزاران و هم‌استانی‌ها  بتوانند از خدمات درمانی بهره ‌مند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha