دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قرآن

حوزه/ دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران در ایام نوروز خدمات مشاوره حفظ قرآن کریم را به زائران و مسافران ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، همزمان با تعطیلات نوروزی و حضور چشمگیر عاشقان امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) از اقصی نقاط کشور و جهان اسلام در مسجد مقدس جمکران، دارالقرآن کریم این مکان مقدس با اجرای برنامه‌هایی سعی در ترویج، نشر و تببین معارف قرآن و عترت دارد.

دارالقرآن الکریم مسجد مقدس جمکران با برگزاری محافل، جُنگ، مسابقات، ختم‌های دسته جمعی، نمایشگاه، برگزاری کارگاه آموزشی، مهد شکوفه‌های مهدوی، ایستگاه مطالعه و ... سعی در ترویج فرهنگ قرآنی دارد و برای تمام رده‌های سنی خواهران و برداران برنامه‌ریزی جداگانه‌ای انجام داده است.

برپایه این گزارش،یکی از برنامه‌های دارالقرآن الکریم این مکان مقدس برپایی غرفه مشاوره حفظ قرآن و تصحیح قرائت نماز می‌باشد که با استقبال قابل توجه زائرین و مسافرین نوروزی مواجه شده است و در این غرفه برنامه تصحیح قرائت نماز در دو بخش خواهران و برادران توسط اساتید مجرب برگزار می‌شود و روزانه بیش از 200 نفر به این اساتید مراجعه می‌کنند.

همچنین یکی دیگر از خدماتی که در این بخش ارائه می‌شود مشاوره حفظ قرآن کریم است که اساتید آن علاوه بر تسلط در تصحیح قرائت نماز، حافظ کل قرآن کریم هستند و خدمات مشاوره‌ای حفظ قرآن را به زائرین و مجاورین مسجد مقدس جمکران ارائه می‌دهند.

لازم به ذکر است:در ایام نوروز 150 نفر استاد در بخش مشاوره حفظ و تصحیح قرائت نماز فعالیت خواهند داشت و صبح‌ها  از ساعت 10 الی 14 و  عصرها از ساعت 17 الی 22 آماده خدمت‌رسانی به مراجعه کنندگانشان هستند که در هر شیفت سه استاد آقا و دو استاد خانم در این بخش فعالیت دارند.

خاطرنشان می شود:غرفه مشاوره حفظ و تصحیح قرائت نماز از تاریخ بیست و نهم اسفندماه 94 در شبستان‌های امام علی و قرآنی، مسجد مرمر و صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برپا شده و تا سیزدهم فروردین ماه فعالیت خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha