جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
کد خبر: 375545
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
ائمه جماعات

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از شرکت ۴۵ نفر از ائمه جماعات مساجد این استان در طرح سفیران آسمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد ؛حجت الاسلام سید علی موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این که در این دوره آموزشی که از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه امسال، به صورت سراسری در استان قم برگزار می شود، افزود:در این دوره مبلغان و ائمه جماعات مساجد با آخرین  روش های جذب جوانان به مساجد و فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری این مکان مقدس آشنا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آشنایی با اصول و مبانی فعالیت های تشکیلاتی مساجد، مسجد تراز اسلامی، معنویت و مرزبانی انقلابی و فرهنگی و همچنین برنامه ریزی برای فعالیت های قرآنی و عبادی از جمله مهمترین سر فصلهای دوره آموزشی سفیران آسمانی است یادآور شد:در این دوره ائمه جماعات مساجد زیر نظر مدرسان مجرب این آموزشها و راهکارها را فرا می گیرند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان در پایان با اشاره به این که ائمه جماعات مساجد نقش بسزایی در رونق فعالیت های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در مساجد دارند افزود: ارتقاء دانش مبلغان برای احیای کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد نیازمند آموزش مستمر و به روز است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha