سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام سید علی موسوی

حوزه/ روحانیون نقش بارزی در بهینه سازی و پرکردن مطلوب اوقات فراغت قشر نوجوان و جوان جامعه دارند ودر این راستا مبلغان تلاش کنند تا در برنامه های کانون های مساجد حضوری پررنگ داشته و به تبلیغ فرهنگ دینی بپردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی، ظهر امروز در جلسه برنامه ریزی ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان با اشاره به نزدیکی فصل تابستان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: کانون های فرهنگی هنری باید با همکاری روحانیونو با تمام توان و انسجام در طرح برنامه ها، زمینه حضور حداکثری این قشر را به مساجد فراهم کنند.

وی با بیان اینکه روحانیون نقش بارزی در بهینه سازی و پرکردن مطلوب اوقات فراغت قشر نوجوان و جوان جامعه دارند، تصریح کرد: در این راستا مبلغان تلاش کنند تا در برنامه های کانون های مساجد حضوری پررنگ داشته باشند و به اشاعه و تبلیغ فرهنگ دینی در بین اعضای کانون ها کمک نمایند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان جذب جوانان را به فعالیت های اوقات فراغت در زمینه های قرآنی، اجتماعی، هنری و ورزشی را از جمله مهترین اهداف این کانون ها برشمرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در جهت تربیت نسلی مومن و انقلابی تلاش کنند و برنامه های اصولی و کاربردی را برای خنثی کردن جنگ نرم دشمن علیه جوانان را پیاده کنند.

حجت الاسلام حنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه با بیان این که کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی بزرگ برای مقابله با نقشه های شوم فرهنگی دشمن هستند، گفت: وظیفه غنی سازی اوقات فراغت اقشار نوجوان و جوان جامعه وظیفه کلی همه دستگاه هاست و باید براساس توان خود در برنامه ریزی این امر، دستگاههای متولی را یاری دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha