جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
دهه فجر

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی - هنری مساجد استان لرستان از برگزاری برنامه های فرهنگی با حضور روحانیون در دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش محوری مساجد در شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی افزود:مساجد از بدو انقلاب تا کنون جایگاه مناسبی برای فعالیت های مذهبی و جریانات انقلابی بوده اند به گونه ای که نقش این مکان مقدس در جریانات پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به نقش بارز کانون های فرهنگی هنری مساجد در اجرای برنامه های مطلوب مذهبی ،فرهنگی و سیاسی تصریح کرد:امروز جوانان مومن و انقلابی با حضور در مساجد و دیده شدن نقش جوانان در این مکان مقدس به صورت خودجوش در کانونهای فرهنگی هنری مساجد در گرامیداشت ایام مناسبتی تقویم جمهوری اسلامی ایران نیز تلاش می کنند.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان اجرای برنامه های فرهنگی هنری دهه مبارک فجر را از مهمترین برنامه های محوری این کانونها ذکر کرد و خاطر نشان کرد:در اجرای این برنامه ها با همکاری مبلغان و ائمه جماعات دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین و تشریح خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی، بزرگداشت و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران را نیز بخشی دیگر از برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد برشمرد و یادآور شد:در این برنامه ها تلاش می شود تا جوانان با سیره و منش شهدای گرانقدر و خانواده های آنها آشنا شوند.

وی در پایان با بیان اینکه با هماهنگی های لازم با دستگاه های مرتبط اقامه نماز ظهر و عصر روز ۲۲بهمن در مساجد استان لرستان نیز پیش بینی شده است افزود:اجرای برنامه های معرفتی،بصیرت افزایی و پاسخگویی به شبهات جوانان در خصوص اهداف والای انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های کانونهای فرهنگی هنری مساجد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha