چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

جوزه/ امام جمعه بروجرد در مراسم تشییع شهید مدافع حرم، گفت: شهداء و ایثارگران مدافع حرم شجاعانه و پروانه وار گرداگرد حرم اهل بیت(ع) در سوریه می جنگند و اجازه تعرض تکفیری ها را به شناسنامه شیعه نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم در بروجرد، شهدای مدافع حرم را مخلصانی بی بدلیل دانست و گفت: شهدا و ایثارگران مدافع حرم شجاعانه و پروانه وار گرداگرد حرم اهل بیت(ع) در سوریه می جنگند و اجازه تعرض تکفیری ها را به شناسنامه شیعه نخواهند داد.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم با نثار خون خود در راه حفظ و اعتلای حقانیت شیعه و حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س)  با تروریست ها و تکفیری ها مبارزه کردند، تصریح کرد: امروز اگر جانفشانی و ایثارگری های رزمندگان مدافع حرم نبود، چیزی از حرم اهل بیت(ع) در سوریه و عراق باقی نمانده بود.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه شهدای مدافع حرم مبارزه با ظلم و دفاع از حق را از مکتب سرخ حسینی فرا گرفته اند، افزود: شیعیان به تاسی از مولای شهیدشان آگاهانه در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) با یزیدیان و شمرهای زمانه می جنگند تا امنیت، آسایش و اقتدار اسلام و شیعه روز به روز افزایش یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha