پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع عمومی طلاب و فضلای حوزه علمیه قم

حوزه/ مسئولین حوزه فرمایشات رهبری را به صورت کارشناسی بررسی می‌کنند و مجمع نمایندگان نیز پیگیر این موضوع است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد چهارشنبه شب در جلسه عمومی مجمع نمایندگان  طلاب  و فضلای  حوزه علمیه ضمن تبریک آغاز سال نو که متبرک به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) است، گفت: ارتباطاتی که مجمع نمایندگان طلاب با بزرگان حوزه داشته است، تأثیر زیادی در جایگاه و عظمت مجمع داشته و این ارتباطات ثابت کرد که مجمع نمایندگان ظرفیت بالایی دارد.

وی با بیان اینکه هشدارها و تذکرات رهبری جدی بودند، ابراز داشت: گرچه خطاب رهبری در آن جلسه مجمع نمایندگان طلاب بود، ولی آن بیانات خطاب به همه حوزه از جمله شورای عالی، بزرگان حوزه، جامعه مدرسین و مرکز مدیریت بود و همه بزرگان نیز اهمیت این مطالب را احساس کرده‌اند و پیگیر این موضوع هستند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب بیان کرد: در جلسه هیئت رئیسه مجمع تصمیم گیری شد که خدمت مراجع عظام تقلید، رئیس جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه و مدیر حوزه‌های علمیه برسیم و این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: تاکنون با فرمایشات بزرگان به صورت شعاری برخورد می‌کردیم به این دلیل که کار کارشناسی روی این فرمایشات نداشتیم، ولی اکنون مسئولین حوزه روی این بیانات رهبری دارند کار می‌کنند و مجمع نمایندگان طلاب نیز پیگیر این موضوع است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد عنوان کرد: پس از بازگشت از خدمت رهبری، کمیسیون سیاسی را تشکیل دادیم و در این جلسه بارش فکری صورت گرفت و نتیجه این جلسه را به کارگروه داده‌ایم و روی آنها کار تخصصی صورت می‌گیرد.

وی  گفت: رهبری به صورت حساب شده مجمع نمایندگان طلاب را انتخاب کرده‌اند و از ما انتظار دارند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب عنوان کرد: مسئولین حوزه دارند روی موضوعی که رهبری مطرح کردند کار می‌کنند و شما نیز باید پیگیر این موضوع باشید و پیرامون فرمایشات رهبری جلساتی را تشکیل دهید و در این جلسات مهمانانی را دعوت کنید که پیرامون موضوع صحبت کنند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha