یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
 نشست روحانيون كاروان های زیارتی در كربلا

حوزه / نشست روحانيون و مداحان كاروان هاي زائران عتبات در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»به نقل از پايگاه حج از كربلای معلا، نشست روحانيون و مداحان كاروان هاي زائران عتبات در سالن اجتماعات بعثه مقام معظم رهبري در كربلا برگزار شد. در اين نشست حجت الاسلام بهجتي نماينده بعثه كربلا در سخناني به لزوم توجه به نيازهاي معنوي زائران تاكيد و از روحانيون و مداحان كاروان ها خواست توجه و اهتمام ويژه اي در خصوص پاسخگويي به نيازهاي معنوي زائران داشته باشند.

وی با برشمردن برنامه هاي متنوع فرهنگي و مذهبي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا از جمله سخنراني، مداحي، روايتگري تاريخي و مصور و همچنين بيان مسائل معرفتي كه همه روزه در حرم سيدالشهدا و خيمه گاه برگزار مي شود، از روحانيون و مداحان كاروان ها خواست هر آنچه در توان دارند براي سيراب شدن زائران از درياي معنويت سيدالشهدا به كار بندند.

حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحانی، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق نيز در ادامه با ذكر روايات و بيان اعمال در اماكن متبركه و زيارتگاهها به سوالات شرعي و اجرايي روحانيون و مداحان پاسخ گفتند.

در ادامه اين مراسم حجج الاسلام محيطي اردكاني، محمدي نژاد و خديري به عنوان رابطان بعثه مقام معظم رهبري در كربلا معرفي شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha