جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ نخستين نشست "ستاد برگزاری همايش سراسری دانش آموختگان" با هدف هماهنگی بين كميته های ستاد برگزاری همايش، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در اين نشست، مدير اداره كل تبليغ و ارتباطات، ضمن اشاره به رعايت استانداردهاي برگزاري همايش، گفت: اين همايش با هدف تقويت بنيه علمي، آموزشي، تبليغي، فرهنگي، پژوهشي  و مهارتهاي لازم به دانش آموختگان و نيز ايجاد زمينه لازم جهت آگاهي و اطلاع رساني از وضعيت فرهنگي، اجتماعي، سياسي به دانش آموختگان در ۳۰ ارديبهشت تا سوم خرداد برگزار مي شود.

"زهره عزيزي" دانش افزايي دانش آموختگان را از وظايف اين اداره كل برشمرد و افزود: در اين راستا برنامه هايي از قبيل برگزاري كارگاه هاي آموزشي، آموزش مجازي و ارتباط مداوم با دانش آموختگان را داريم و اين همايش نيز با رويكرد علمي و در راستاي همين وظايف است تا شركت كنند گان در همايش حداكثر استفاده از آن را ببرند.

وي موضوع همايش را "سبك زندگي" معرفي كرد و افزود: وجود مشكلات در زمينه خانواده و سبك زندگي، اهميت پرداختن به اين مساله را دوچندان مي كند و به اذعان كارشناسان، بايد به اين مساله بيشتر توجه و پرداخته شود و در عين حال در رابطه با جوانب موضوع به روز رساني صورت گيرد.

رئيس ستاد برگزاري همايش دانش آموختگان جامعه الزهرا(س)، از راه اندازي دبيرخانه همايش با مسئوليت "اعظم مهاجري" خبر داد.

در ادامه كارشناس علمي همايش، به سه محور اصلي در زمينه سبك زندگي اشاره كرد و اظهار داشت: خانواده و آسيب هاي موجود، تربيت فرزند و مديريت فكر از جمله محورهاي اصلي بحث در همايش هستند.

"آذردخت نخعي"، دانش آموختگان را حلقه واسطي دانست كه اطلاعات علمي را به جامعه منتقل كرده و با راهكارهايي مسائل را حل كنند؛ تا پايان هفته جدول برنامه ها مشخص و نهايی می شود.

همچنين مسئول دبيرخانه همايش، "اعظم مهاجري" گزارشي از نحوه اطلاع رساني و آمار افراد ثبت نام كننده ارائه داد و گفت: به ۱۰ هزارنفر از دانش آموختگان پيام شركت در همايش ارسال شده است كه زمان ثبت نام تا ۳۱ فروردين تمديد شد.

خاطر نشان مي شود در اين راستا جلسه كميته تبليغات و اطلاع رساني اين همايش نيز امروز با حضور مدير اداره كل تبليغ و ارتباطات، مدير كل اداره روابط عمومی و بين الملل، مدير روابط عمومی با هدف بررسی نيازهای تبليغی و اطلاع رسانی در همايش و آماده سازی امكانات مورد نياز برگزارشد و تصميماتی در جهت فضا سازی، نحوه پوشش خبری، آماده سازی پوسترهای همايش و تصويربرداری و تشريفات اتخاذ شد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha