شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی گفت: قدرت دفاعی و نظامی ایران به گونه ای است که دنیای استکبار و در راس آنها آمریکا را پای میز مذاکره و گفتگو کشاند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امروز در دیدار با فرماندهان لشکر 84 پیاده لرستان، گفت: امروز ارتش مایه افتخار و تامین کننده قدرت دفاعی و امنیت کشور است.

وی با بیان این که ایران با وجود ارتشی قدرتمند، دفاعی، ولایی و شجاع به عنوان کشوری مستقل و با قدرت در دنیا شناخته می شود، تصریح کرد: قدرت دفاعی و نظامی ایران به گونه ای است که دنیای استکبار و در راس آنها آمریکا را پای میز مذاکره و گفتگو  کشاند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به این که امروز تجهیز و به روز کردن ادوات نظامی، نیاز ضروری است، یادآور شد: برای بالا بردن سطح امنیت ملی و استقلال دفاعی، به روز کردن این تجهیزات باید در دستور کار نیروهای مسلح قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با بیان این که ارتش با دارا بودن نیروهای ولایی، استکبار ستیز و مردمی توانسته، آرامش خاصی را ایجاد کند، افزود: امروز ارتش تامین کننده امنیت، اقتدار و استقلال جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه فرماندهان نیروهای مسلح باید روحیه ایمان، اعتماد به نفس و خودباوری را در بین ارتش نهادینه کنند، تصریح کرد: تقویت ایمان، اخلاص و استکبار ستیزی را نیز بالا خواهد برد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به این که نیروهای مسلح باید در زمینه ارتقاء توان موشکی و تولید سلاح های دفاعی تمام همت خود را به کار گیرند، افزود: بالا بردن قدرت دفاعی، موجب اقتدار سیاسی و امنیتی نیز خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha