جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمد کارگر شورکی - یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد از ارزیابی مدارس علمیه خواهران سطوح سه و چهار در بازدید از مدارس شهرستان های میبد و اردکان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد اظهار داشت: به منظور ارزیابی عملکرد مدارس سطح سه شهرستان های اردکان و میبد، در سفری یک روزه با حضور معاونان  مدیریت حوزه خواهران استان، نشست های مشترکی با  طلاب، اساتید، مدیران و کارکنان مدارس این دو شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این بازدید هیئت بازدید کننده از مرکز مدیریت، عملکرد یک ساله دو مدرسه سطح سه و چهار اردکان و سطح سه میبد را بررسی کردند و آخرین ضوابط آموزشی، پژوهشی، فرهنگی رابه اطلاع طلاب و کارکنان این دو مدرسه رساندند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد یکی از محورهای مورد بحث در این دو مرکز آموزشی را ارتقای فعالیت طلاب در زمینه اطلاع رسانی و خبر و ایجاد پایگاه های خبری از جمله وبلاگ های فعال برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر شورکی تصریح کرد:  مركز تخصصي فقه و اصول فاطمه الزهرا(س) اردكان در دو سطح سه (کارشناسی ارشد) با 36 طلبه در حال تحصیل در دو رشته فقه و اصول و اخلاق و تربیت اسلامی فعالیت دارد و در مركز تخصصي فقه و اصول حضرت زهرا (س) ميبد هم95 طلبه در دو رشته فقه و اصول و کلام اسلامی سطح سه(کارشناسی ارشد ) و هفت نفر در مقطع سطح چهار(دکترا) در رشته تفسیر تطبیقی تحصیل می کنند.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha