شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زهره عزيزی  _ مدیرکل تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س)

حوزه/ مدير كل تبليغ و ارتباطات از ثبت نام بيش از هشتصد نفر جهت شركت در همايش سراسري دانش آموختگان جامعه الزهرا(س) خبر داد.

 زهره عزيزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام اين خبر گفت: دومين همايش سراسري دانش آموختگان جامعة الزهرا(س) همزمان با ايام ميلاد پر خير و بركت امام زمان(عج) از ۳۰ ارديبهشت تا اول خرداد برگزار مي شود كه بيش از هشتصد نفر از دانش آموختگان از سراسر كشور جهت حضور در اين همايش ثبت نام كرده اند.

وي تصريح كرد: با وجود اتمام مهلت ثبت نام، دانش آموختگاني كه تا كنون موفق به ثبت نام نشده اند نيز مي توانند تا دهم ارديبهشت با مراجعه به سايت جامعه الزهرا(س) ثبت نام كنند.

مدير كل تبليغ و ارتباطات موضوع همايش را سبك زندگي با محوريت خانواده، تربيت فرزند و مديريت فردي عنوان كرد و افزود: در اين همايش از اساتيد بنامي چون دكتر مهكام، عضو شوراي عالي موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني (ره)، دكتر فرح بخش، عضو هيات علمي دانشگاه علامه طباطبايي، دكتر انصاري، رئيس مركز مشاوره حوزه  و فريبا علاسوند، عضو هيات علمي دفتر مطالعات زنان دعوت شده است تا برنامه هاي علمي در سطح بالايي براي دانش آموختگان برگزار شود.

خانم عزيزی با بيان اينكه دبيرخانه همايش در نظر دارد تا از نخبگان، فعالان و پيشكسوتان دانش آموخته كه در عرصه هاي مختلف فعاليت دارند تقدير به عمل آورد، افزود: كليه خواهران ثبت نام كننده در همايش و نيز دانش آموختگان فعّال در عرصه هاي مختلف علمي، آموزشي، پژوهشي، فرهنگي، تبليغي، مديريتي، اجرايي و غيره كه در همايش نمي توانند شركت كنند، بايد فرم جديد اطلاعات و تشكيل پرونده دانش آموختگان را تكميل و تا ۱۲ ارديبهشت به آدرس  Vafa@jz.ac.ir از طريق ايميل ارسال كنند.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت فرم اطلاعات و تشکیل پرونده به نشانی اینترنتی ذیل مراجعه کنند.

http://www.jz.ac.ir/Dorsapax/userfiles/file/ertebatat/rezomeee.docx

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha