سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
۱

حوزه/ نشست مديركل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) با معاون تبليغ و آموزش‌های كاربردی حوزه‌های علميه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مدير كل اداره تبليغ و ارتباطات جامعه الزهرا(س) در نشستي با حجت‌الاسلام والمسلمين نبوي، معاون تبليغ و آموزش‌های كاربردی حوزه‌های علميه به بررسی اجرای طرح امين در مدارس پرداختند.

در اين نشست، معاون تبليغ و آموزش‌هاي كاربردي حوزه‌هاي علميه در سخناني با اشاره به اهميت طرح امين اظهار داشت: بايد با مديريت و برنامه ريزي دقيق مسئولان و نيز خود مبلغان، طرح امين با قدرت و قوت هرچه بيشتر ادامه پيدا كند.

حجت الاسلام و المسلمين نبوي تصريح كرد: تاكنون زحمات چشمگيري از سوي معاونت و مسئولان و مبلغان طرح امين در جهت اجرايي شدن و قوت اين طرح، صورت گرفته است و بر اين اساس بايد با همفكري و همياري و وحدت ، به بهبود اين طرح بيانديشيم.

وي افزود: تعهدات مالي اين طرح نيز در حال پيگيريست و اميدواريم مشكلات مالي مانع پيشرفت اين طرح نشود.

در ادامه اين نشست، مدير كل اداره تبليغ و ارتباطات، ضمن ارائه گزارشي از فعاليت مبلغان طرح امين در مدارس استان قم، گفت: به دليل اهميت بالاي طرح امين براي حوزه علميه، اين طرح به عنوان يكي از امور مهم كاري در اداره كل تبليغ و ارتباطات قرار گرفته است تا در جهت رفع موانع و مشكلات اين طرح و ارتقا و بهبود آن اقدامات مناسبي صورت گيرد.

زهره عزيزي  تصريح كرد: با توجه به تعامل ويژه اي كه در اين شش ماه اخير بين اداره كل تبليغ و ارتباطات با مبلغان طرح امين در مدارس استان قم وجود داشته، نقاط ضعف و قوت اين طرح بيشتر مشخص شده است، لذا طرح هايي در جهت ارتقاء سطح علمي و مهارتي مبلغان ارائه خواهيم كرد تازمينه رشد و ارتقا مبلغان فراهم شود.

وی بر بهره گيري از ابزارهاي نوين در فعاليت هاي تبليغي تاكيد كرد و گفت: با توجه به پيشرفت هاي روز افزون در زمينه ابزارهاي ارتباطي و توليد محتواهاي جديد و به شيوه نوين، ضروري است تا مبلغان نيز مهارتهاي خود را بالا ببرند و با ابزارهاي جديد تا حدي آشنا باشند كه بتوانند بر مخاطب نوجوان و جوان تاثيرگذاري بيشتري داشته باشند.

اين نشست با هدف بررسي مشكلات و مسائل مربوط به مبلغان طرح امين، در دفتر معاونت تبليغ استان قم برگزار شد.

انتهای پیام  313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha