سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام عليرضا حاجي زاده  _معاون آموزش جامعه الزهرا علیهاالسلام

حوزه/ تربيت مجتهده در سال هاي آينده، از اولويت هاي معاونت آموزش جامعه الزهرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون آموزش جامعه الزهرا در همايش "بزرگداشت مقام معلم و تجليل از اساتيد نمونه  جامعه الزهرا" كه به همت معاونت آموزش و با همكاري معاونت تربيتي فرهنگي و اداره امور اساتيد اين مركز برگزار شد، طي سخناني، ضمن گراميداشت سالروز شهادت استاد مطهري و مقام معلم، گفت: تربيت مجتهده، يكي از اهداف ما است كه به اميد خدا و با برنامه ريزي هاي دقيق به اين هدف والا دست خواهيم يافت.

حجت الاسلام عليرضا حاجي زاده  ادامه داد: تربيت نيروهای متخصص و بانوان مجتهده از كارهايي است كه جامعه الزهرا به آن توجه ويژه دارد.

وي در ادامه با اشاره به رعايت ضرورت بي آلايش بودن اساتيد، بيان كرد: ساده و بي آلايش بودن اساتيد و كلاس ها در سيستم آموزشي از امتيازات مهمي است كه به عنوان يك اصل بايد هميشه به آن توجه شود.

حجت الاسلام حاجی زاده اضافه كرد: رابطه ميان استاد و شاگرد بايد رابطه اي صميمي باشد و اساتيد علاوه بر تعليم علم، به تربيت اخلاقي طلبه نيز اهتمام ويژه اي داشته باشند.

معاون آموزش جامعه الزهرا تصريح كرد: از خداوند متعال مسئلت مي كنيم توفيق خدمت به اساتيد گرانقدر و خواهران طلبه را نصيب ما كند و بتوانيم در حل مشكلات اين بزرگواران قدم هاي موثري برداريم.

حجت الاسلام والمسلمين حاجي زاده در پايان گفت: اميدوارم خداوند به قدم ها، قلم ها و كلام همه ما بركت عطا نمايد.

انتهای پیام    313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha