سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
معاون جامعه الزهرا(س)

حوزه/ معصومه ظهيری گفت: کسانیکه در جامعة الزهرا(س) تحصیل می کنند و یا مشغول به خدمت هستند،‌ متعهدانه و خالصانه تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معصومه ظهیری در نشست شورای جامعة الزهرا(س) با موضوع "ارائه گزارش عملكرد معاونت تربيتي فرهنگي" در سالن جلسات مديريت، با اشاره به اينكه سال ۹۴ با فاطميه آغاز و با فاطميه به اتمام رسيد، گفت: آغاز و پايان سال ۹۵ نيز با ميلاد زهرای مرضيه و با نام اين بانوی بزرگ است و از خداوند می خواهيم به بركت نام زهرای مرضيه از آنچه خير و بركت در آن است، برايمان مقدر كند و از خطا، اشتباه و آتش جهنم در امانمان بدارد و بهشتي شدن را نصيب ما كنند.

وی با بيان اينكه همه فضای جامعه متبرك به نام حضرت زهرا(س) است و گام گذاشتن در راه او طلب اخلاص مي كند، افزود: در همه جا و همه كار بايد مخلص بود، اما در جامعه الزهرا(س) كه به نام مبارك اين بانوي بزرگ است، بايد ويژه تر از هر گونه ناخالصي، خالص شويم.

 ظهيری تصريح كرد: معاونت فرهنگي تربيتي جامعة الزهرا(س) با تغييرات ساختاري و مكاني كار خود را آغاز كرد و از همان ابتدا كاركنان اين معاونت با نيتي خالص و كار جهادي شروع به فعاليت كردند كه اميدواريم مورد قبول خداوند متعال قرار گيرد.

وی در پايان ضمن ارائه گزارش عملكرد معاونت فرهنگي تربيتي از تلاش هاي خالصانه مدير سابق فرهنگي "مليحه خزائلي" تشكر و قدردانی كرد.

انتهای پیام  313/17

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha