پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
فرهنگ

حوزه/رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی بر تقویت و استفاده از فضای مجازی و آموزش مجریان نمازجمعه با نگاه به قرارگاه فرهنگی تاکید کرد و گفت: دشمن با استفاده از رسانه ها نسبت به نفوذ و جذب اقشار مردم به سوی اندیشه های منحرف خود تلاش می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین معادی، در نشست مسئولان ستادهای نماز جمعه شهرهای این استان با اذعان بر پیچیدگی و تغییر شرایط امروز جهان، تصریح کرد: عده ای برای همه جهان به نام دموکراسی، حقوق بشرو دفاع از آزادی با مقاصد منحرف خود فعالیت و تبلیغ می کنند که متاسفانه برخی ها هم در داخل کشور به نادرست از آنها پیروی می کنند.

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی به موضوع «نمازجمعه؛ قرارگاه فرهنگی» پرداخت و گفت: قرارگاه فرهنگی آن است که همه موانعی که در جهان اسلام وجود دارد را شناخته و نسبت به امور به روز بوده، به همان نسبت در مقابل دشمن موضع بگیریم.

وی بر تقویت و استفاده از فضای مجازی و آموزش مجریان نمازجمعه با نگاه به قرارگاه فرهنگی تاکید نمود و خاطر نشان کرد: دشمن با استفاده از رسانه ها نسبت به نفوذ و جذب اقشار مردم به سوی اندیشه های منحرف خود تلاش می کند.

وی با اشاره به تفکر انقلابی به عنوان یکی از شاخصه هایی که مقام معظم رهبری نسبت به آن تاکید دارند، اظهار داشت: نماز جمعه می تواند محلی برای معرفی افرادی انقلابی باشد که بدون وابستگی به سازمان یا نهادی، فعالیت و خدمتی انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معادی از مسئولان ستادهای نمازجمعه شهرهای خراسان رضوی خواست تا به گونه ای برنامه ریزی کنند که مصلای نماز جمعه، محل مراجعه هر روز مردم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha