جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
میهمانی ملکوت

حوزه/ مدیر اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم از برگزاری ویژه‌ برنامه تهجد و شب‌زنده‌داری هزار نفر از طلاب جوان همزمان با میلاد حضرت عباس (ع) در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سیدمرتضی صالحی با اشاره به اهمیت تهجد و شب زنده‌داری در تعمیق و تقویت ایمان و باورهای دینی طلاب و تاکید بزرگان دینی به ویژه مقام معظم رهبری بر این امر مهم گفت: در راستای نیل به این مهم، برنامه معنوی با عنوان "میهمانی ملکوت" که شامل آیین تهجد و تجدیدمیثاق با امام زمان (عج) است، همزمان با مناسبت‌های مذهبی و دینی با حضور طلاب جوان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده است تا این برنامه معنوی حداقل یک جلسه در ماه برگزار شود، افزود: در همین راستا دهمین برنامه از سری برنامه‌های معنوی، "میهمانی ملکوت " در سال تحصیلی جاری همزمان با شب میلاد حضرت عباس(ع) با حضور بزرگان حوزه، اساتید و یک‌هزار نفر از طلاب مدارس علمیه قم در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار می شود.

مدیر اداره اخلاق معاونت تهذیب حوزه علمیه استان قم با اشاره به استقبال طلاب از این برنامه تصریح کرد: این مراسم معنوی ساعت 30/3 صبح روز چهارشنبه 22 اردیبهشت  آغاز و  پس از سخنرانی یکی از مسئولان ارشد حوزه و برگزاری مراسم مناجات، طلاب نماز صبح را به جماعت  اقامه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: نهمین برنامه  میهمانی ملکوت نیز همزمان با شب میلاد امام جواد(ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال، مدیر حوزه علمیه استان قم ، در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha