یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی اشرف عبدی

حوزه/ مدیریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) از فراخوانی ۵۰۰ خادم برای ارائه خدمات بیشتر به زائران و مجاوران بانوی کرامت در ایام نیمه شعبان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین علی اشرف عبدی با اشاره به افزایش حجم زائران در سالروز میلاد حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه در قم گفت: با هماهنگی سایر نهاد های خدماتی در استان مانند هلال احمر آماده خدمت رسانی مطلوب به زائران و مجاوران هستیم.
مدیر حرم مطهر با بیان اینکه در چند روز آینده صحن جامع فاطمی و صحن جواد الائمه علیهم السلام برای پذیرایی از زائران بیش از پیش آماده می شود، تصریح کرد: امکاناتی نظیر آب آشامیدنی و وضو به سهولت هر چه بیشتر در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.
وی با توصیه به استفاده از حجاب برتر چادر برای خواهرانی که به مقصد قم و زیارت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و زیارت جمکران می آیند، گفت: با توجه به قداست این مکان های زیارتی و حفظ بهداشت فردی خواهران زائر، چادر را همراه خود داشته باشند.
مدیر حرم مطهر با اشاره به نظارت مدیریت بهداشت آستان برای پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی برای زائران، گفت: تمام تلاش ما براین است که بهداشت عمومی زائران را به هر شکلی تامین کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین عبدی با اشاره به فعالیت ۴ خودروی زائر بر در این ایام به صورت تمام وقت برای حمل و نقل زائران در مسیر های ورودی و از خیابان های منتهی به حرم مطهر گفت: علاوه براین خودروها ۴۰ دستگاه صندلی چرخدار هم برای انتقال زائران سالمند و دارای معلولیت و ناتوان به حرم مطهر به صورت ۲۴ ساعته خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha